حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود 10 سال است که مقام معظم رهبری آغاز سال را با عنوان های اقتصادی تبیین می کنند و این مهم نشان از اهمیت این امر دارد.
وی ادامه داد: تا مردم و به تبع آن مسئولان به این باور نرسند که باید برای اقتصاد جامعه دست در دست هم تلاش کنند مشکلات پیش رو بیشتر خواهد شد.
به گفته وی فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی باید در دستور کار مردم و مسئولان قرار گیرد تا آحاد ملت به یک گفتمان یکسان دست یابند.
حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه کیفیت بخشی به کالاهای ایرانی امری اجتناب ناپذیر است، افزود: حمایت همه جانبه مسئولان از تولید کنندگان و حمایت مردم در خرید محصولات، مسلم کیفیت را در کنار کمیت حفظ خواهد کرد.
وی تصریح کرد: حمایت از تولیدات داخلی اشتغال جوانان را در پی خواهد داشت و این مهم جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی را خواهد گرفت.
وی خطاب به مسئولان تاکید کرد: روند بروکراسی اداری را کاهش دهند تا اگر سرمایه گذاری برای تولید به استان بیاید در روند خسته کننده بروکراسی اداری درگیر نشود.
وی در ادامه افزود: تسهیل روند تولید یک وظیفه عمومی است و هر فردی در این زمینه دستی دارد بر اساس باور دینی و عرق ملی باید به روند تولید و استفاده از کالای ایرانی تلاش کند.
مقام معظم رهبری در آغاز سال 97 با پیامی این سال را به عنوان حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند.
3215* 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.