مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طبق گزارش های رسیده از پایگاه های اورژانس استان تاکنون سه نفر در حوادث چهارشنبه سوری به صورت سطحی مصدوم شدند.
علی دلخروشان افزود: هر سه مصدوم به وسیله ترقه آسیب دیدند که 2 نفر در محل درمان و یک نفر به مراکز درمانی منتقل شد.
وی بیان کرد: این افراد هر سه مرد و نوجوانان 15 تا 16 سال در شهرهای بیرجند، قاین و زهان هستند که از ناحیه دست و صورت آسیب دیده بودند.
وی گفت: 64 پایگاه اورژانس استان ‌برای خدمات رسانی به حادثه ‌دیدگان حوادث احتمالی چهارشنبه ‌سوری در حالت آماده باش هستند.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی اظهار کرد: بیشترین سوختگی مصدومان سال گذشته مربوط به ناحیه دست و صورت بود و در حال حاضر اورژانس و بخش های سوختگی، چشم پزشکی و گوش و حلق بینی بیمارستان های استان بویژه در بیرجند برای پذیرش مصدومان احتمالی چهارشنبه سوری در حالت آماده باش قرار دارند.
مردم بیرجند مرکز خراسان جنوبی امشب بیشتر به صورت خانوادگی در مکان های تفریحی - گردشگری این شهر از جمله باغ و عمارت شوکت آباد و بند دره بیرجند جمع شدند و با ایجاد آتش های کوچک به استقبال سال نو رفتند.
بنابر اعلام آتش نشانی تاکنون گزارش ها مربوط به لاستیک سوزی و آتش گرفتن شاخه درختان بوده و حادثه قابل توجهی گزارش نشده است.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.