به گزارش ایرنا عبدالرضا عابد روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی در بیرجند بر لزوم توسعه موقوفات تاکید کرد و افزود: نیت واقفان به درستی حفظ شود و به سمت نیاز جامعه حرکت کند.
وی تصریح کرد: هوشیاری و مبارزه با موقوفه خواری از دیگر موارد اساسی است که باید در دستور کار مدیران استانی قرار گیرد.
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: توسعه عرصه های جدید وقف متناسب با نیاز هر منطقه موضوع بسیار مهمی است و برنامه ریزی و تلاش در آبادانی موقوفات می تواند تاثیرگذاری زیادی داشته باشد که باید در دستور کار مدیران استانی قرار گیرد.
وی اظهار کرد: محیط مناسب و فرهنگی برای مجاوران و زائران بقاع متبرکه فراهم شود و ترویج سنت حسنه وقف و کارکردهای آن از دیگر وظایف مهم مدیران استانی اوقاف و امور خیریه است.
عابد گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت های استانی در حوزه بقاع متبرکه و موقوفات اعتماد مردم جلب شود و اگر وحدت حاکم بر جامعه را نداشته باشیم قطعا مردم نیز به مسئولان و دولت اعتماد نخواهند کرد.
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره خون مقدس هزاران شهید است و امروز صلابت و قدرت نظام مرهون رهبری های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و خون شهیدان است.
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: استکبار جهانی امروز با شنیدن اسم نظام جمهوری اسلامی به خود می لرزد و این نشان از عظمت ملت ما دارد.
در این آیین حجت الاسلام پرویز بخشی پور به عنوان سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی معرفی و از خدمات حجت الاسلام منصور هاشمی مدیرکل پیشین این اداره تجلیل شد.
بخشی پور پیش از این معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بود.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.