به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی سید مجتبی علوی مقدم امروز (یکشنبه) در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان افزود: باید نقشه ای جامع در خصوص محل استقرار امداد خودرو مشخص و فعالیت های آنان در شیفت های معین ارائه شود.
وی اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید همه توان خود را در خصوص اجرای بهتر طرح چهارشنبه پایان سال و نوروز بکار گرفته و هماهنگی های لازم را با پلیس و سایر نهادهای مربوط داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بیمه ایران به نمایندگی از سایر بیمه ها باید در ایام نوروز کشیک بیمه ای بگذارد.

**لزوم نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی
وی همچنین امروز در جلسه ستاد معاینه فنی استان خراسان جنوبی گفت: باید نظارت جدی بر عملکرد مراکز معاینه فنی خودرو در استان وجود داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علوی مقدم افزود: مراکز معاینه فنی خودرو در استان باید زمان فعالیت خود را در پایان سال افزایش دهند.
وی با بیان اینکه مراکز معاینه فنی نیاز به نظارت جدی دارد اظهار کرد: حضور نماینده بخش خصوصی در ستاد معاینه فنی خودرو ضروری است و این امر باید در دستور کار دبیرخانه قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: با مسئولیت دبیرخانه ستاد و کمک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مقدمات حضور نماینده بخش خصوصی باید تا پایان سال جاری فراهم شود و نماینده آنها نیز در جلسات آتی حضور داشته باشد.
وی با اشاره به تراکم بالای تردد زائر و سفرهای غیر ضروری در سطح شهر گفت: پراکندگی خدمات در سطح شهرستان های استان مشکلاتی برای مردم به وجود می آورد؛ لذا باید در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شود.
علوی مقدم با بیان اینکه مراکزی که خلاف قوانین و به صورت غیرمجاز فعالیت دارند، باید تعطیل شوند عنوان کرد: خودروها باید حق تردد در مجامع عمومی را براساس ضوابط و قوانین داشته و برای مردم خطرساز نباشند.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.