به گزارش ایرنا علی دلخروشان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مصدومان طی 2 روز گذشته از بیمارستان های شهرستان های طبس و فردوس با پنج سورتی پرواز توسط بالگردهای اورژانس هوایی بیرجند و طبس و نیز اتوبوس آمبولانس های اورژانس استان به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شدند.
'بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده دیهوک - فردوس بامداد دوشنبه (23 بهمن ماه)، 9 نفر کشته و 36 نفر مصدوم شدند که بیشتر سرنشینان آن بانوان و عازم مشهد مقدس بودند.'
مدیر اورژانس خراسان جنوبی اضافه کرد: 33 مصدوم امروز با 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 12 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 از بیمارستان امام رضا (ع) به فرودگاه بین المللی بیرجند منتقل و با پرواز اختصاصی توسط سازمان اورژانس کشور و با همکاری سازمان هوافضای سپاه به گچساران اعزام شدند.
وی گفت: 2 مصدوم این حادثه هنوز در بیمارستان بیرجند بستری هستند که یکی از آنها در آی سی یو است و یک مصدوم دیگر هم با رضایت خانواده ترخیص شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند هم روز گذشته به خبرنگار ایرنا گفت: در مجموع تاکنون مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور دیهوک - فردوس مشکل خاصی برای درمان نداشته اند و حال عمومی آنها خوب است.
دکتر محمد دهقانی افزود: مصدومان در لحظات ابتدایی پس از وقوع حادثه در بیمارستان های شهرستان های فردوس و طبس بستری شده بودند که 18 نفر (هفت نفر از فردوس و 11 نفر از طبس) با بالگردهای اورژانس هوایی طبس و بیرجند و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شدند.
7557*3028
خبرنگار: رقیه محمدی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.