به گزارش ایرنا راهپیمایی در یکصد نقطه استان مرزی خراسان جنوبی شامل شهر، روستا، بخش و مناطق عشایری برنامه ریزی شده است.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بیرجند مرکز خراسان جنوبی ساعت 9 صبح از میدان شهدا آغاز شد و در مسیر خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران تا میدان قدس ادامه دارد.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی نیز به مردم بیرجند در راهپیمایی امروز پیوست و در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استان نیز همگام با مردم در راهپیمایی حضور دارند.
راهپیمایان در صفوف متحد و یکپارچه با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است بر پایبندی به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و حراست از آنها تاکید کردند.
در مسیر اعلام شده برای مرکز استان ضمن استقرار غرفه های فرهنگی مربوط به مساجد از سرودهای انقلابی به دعوت گروه احلی من العسل و خواننده انقلابی عبداالله مولوی استفاده می شود.
حضور قشرهای مختلف مردم خراسان جنوبی به ویژه جوانان و نوجوانان امسال پر شورتر از سال های گذشته است و از دقایق اولیه شکل گیری بزرگترین اجتماع ملی ایرانیان جلوه های باشکوه و به یادماندهی از وحدت و همبستگی اقشار و اقوام و مذاهب مختلف در کنار هم پدیده آمده است.
راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر بیرجند در 10 شهرستان دیگر استان خراسان جنوبی با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
6054* خبرنگار و انتشار - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.