به گزارش ایرنا، افتتاح طرح ترافیکی و ساماندهی تقاطع خیابان فرهنگ - رسالت با اعتبار 135 میلیون تومان، مجموعه ورزشی ساحلی امام رضا(ع) در محل استادیوم شهید درخشان به مساحت یکهزار و 500 مترمربع و اعتبار 60 میلیون تومان و ساختمان پزشکان فارابی با ا عتبار 900 میلیون تومان از جمله این طرحهاست.
همچنین طرح بازیافت ضایعات شهری با راه اندازی غرفه‌ میدان انقلاب و سرمایه‌گذاری 233 میلیون تومان و کارگاه اکسیر هنر نیز باهدف تولید آثار فاخر هنری با سرمایه اولیه 20 میلیون تومان افتتاح شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فردوس با اشاره به موقعیت ویژه این شهرستان و نزدیک شدن به ایام نوروز و عبور میلیون‌ ها مسافر و زائر از این شهرستان، بر بهسازی و زیباسازی مبادی ورودی و خروجی شهرستان فردوس تاکید کرد.
حسین اسماعیلی گفت: ورودی هر شهر، پیشانی آن شهر محسوب می‌شود و به همین منظور باید برای زیباسازی مبادی ورودی فردوس اقدامات لازم را انجام داد.
شهردار فردوس نیز در مراسم آغاز طرح بازیافت ضایعات شهری، اظهار کرد: بازیافت زباله علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف منابع طبیعی، سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی و نیاز به فضای کمتری برای دفن زباله‌ها نیز می‌شود.
حمید حلاج‌مقدم افزود: شهرداری فردوس با همکاری بخش خصوصی، غرفه‌های بازیافت را در سه نقطه از سطح شهر فردوس ایجاد و در این غرفه‌ها پسماندهای خشک نظیر کاغذ، مقوا، شیشه، پلاستیک و انواع فلزات جمع‌آوری و تفکیک و در نهایت بازیافت می‌شود.
9865* 6054* خبرنگار - اعظم جمالی* انتشار - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.