به گزارش ایرنا فرماندار سرایان روز یکشنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: با افتتاح این طرح ها با اعتبار 46 میلیارد و 160 میلیون ریال بیش از 10 هزار نفر از مزایای آنها برخوردار شدند.
وی بیان کرد: 24 طرح جهاد کشاورزی، هفت طرح بنیاد مسکن، 15 واحد مسکونی مددجویی و 17 نیروگاه خورشیدی خانگی از جمله طرح های افتتاحی چهارمین روز دهه فجر در شهرستان سرایان است.
همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان مزار گلزار شهدای شهر آیسک را غباروبی و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
سید مجتبی علوی مقدم که امروز برای افتتاح طرح های عمرانی دهه فجر به شهرستان فردوس نیز سفر کرده بود، در سرایان با حضور در منزل شهید عباس چرمه ای با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت و گو کرد.
شهرستان سرایان در شمال غربی خراسان جنوبی واقع است و از غرب به شهرستان فردوس، از شمال به بخش کاخک شهرستان گناباد، از شرق به بخش سده شهرستان قاینات، از جنوب و جنوب شرق به شهرستان خوسف و از جنوب غربی به بخش دیهوک شهرستان طبس محدود است.
شهر سرایان مرکز این شهرستان در 160 کیلومتری بیرجند مرکز خراسان جنوبی و در دشتی هموار در حاشیه کویر و دامنه جنوب غربی رشته کوه زابری معروف به شتران قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.