به گزارش ایرنا احمد محبی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه افزود: دستگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی ظرفیتی بی بدیل است که موضوعات کلان فرهنگی را رصد و مدیریت می کند.
محبی اضافه کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای ماموریت ها و وطایف خاص و حساسی بوده و به طور متوسط در خراسان جنوبی روزانه 150 هزار نفر با این مجموعه سر و کار دارند.
وی با اشاره به اکران فیلم های سی و ششمین جشنواره فجر اظهار کرد: ظرفیت های خوبی در استان به وجود آمده تا مردم استان بتوانند از تماشای فیلم های جشنواره بین المللی فجر بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اکران 17 فیلم جشنواره فجر در بیرجند خبر داد و گفت: اکران این فیلم ها از 14 بهمن آغاز شده و تا 23 بهمن ادامه دارد.
محبی افزود: 12 فیلم برگزیده در سالن سینمای بهمن بیرجند اکران می شود و همچنین پنج فیلم حوزه کودک و نوجوان نیز به صورت رایگان برای علاقمندان اکران می شود.
وی بشرویه را دارای ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه امور فرهنگی و هنری دانست و گفت: تلاش فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی بر این است تا فعالیت های فرهنگی و هنری نظیر برگزاری جشنواره ها از سمت مرکز به سایر شهرستان ها سوق داده شود.
محبی با اشاره به مجموعه نیمه تمام فرهنگی و هنری ارشاد بشرویه اظهار کرد: تلاش می شود تا اقدامات و پیگیری های لازم در راستای تکمیل و تجهیز این ساختمان انجام شود تا فضایی مناسب و در شان هنرمندان این شهرستان فراهم شود.
در این مراسم علیرضا پوررفعتی به عنوان مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه انتخاب و از خدمات عباس سنچولی مسئول قبلی قدردانی شد.
شهر بشرویه در 300 کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7550* 6054*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده -مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.