علی ناصری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره تجمع عصر امروز گفت: با توجه به اینکه این فراخوان غیرقانونی بود عموم مردم استقبالی نکردند و تعداد اندکی هم که به نوعی در شهر بیرجند حاضر شدند، بیشتر از باب کنجکاوی بود.
وی بیان کرد: جمعیت کمی که در این تجمع حضور یافتند با حضور به موقع پلیس و هوشیاری مردم، متفرق شدند و وضعیت اکنون در شهر کاملا عادی است.
فرماندار بیرجند گفت: تلاش معاندان نظام در ایجاد تجمع غیرقانونی در بیرجند ناکام ماند و تجمع خاصی به معنای واقعی شکل نگرفت.
وی افزود: پنجشنبه هفته گذشته (هفتم دی) نیز تعدادی از مردم در تجمعی شرکت کردند و چون آن موقع منبع فراخوان مشخص نبود، افرادی که در پیگیری امور خود در ادارات دولتی و برخی موسسات با مسائل و مشکلاتی مواجه بوده اند در آن تجمع شرکت کردند.
ناصری اظهار کرد: برای مثال در بیرجند افرادی که مشکلاتی با تعاونی مسکن مهر داشتند و افرادی به دلیل رکود بخش ساختمان بیکار شده بودند در آن تجمع حاضر شدند.
وی گفت: بسیاری از افراد هم فقط تماشاگر موضوع و با حس کنجکاوی حاضر شده بودند اما تعداد شعار دهنده در بیرجند خیلی کم بود.
وی بر لزوم طرح و پیگیری مشکلات و مطالبات از مسیر قانونی تاکید و تصریح کرد: فرمانداری بیرجند آماده است تمامی مشکلات افراد را پیگیری کند و اگر مشکلی با سازمانی باشد باید از راه آن پیگیری شود و فرمانداری کانال ارتباط مستقیم با مردم را دارد.
فرماندار بیرجند گفت: کسانی که مردم را به اینگونه تجمع ها دعوت می کنند، خیرخواه و دلسوز مردم نیستند و هدفشان ایجاد مشکل بیشتر برای مردم و کشور است که باید همه هوشیار و مراقب باشیم.
7559*3028
خبرنگار: امیرشاهین نایبی فر * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.