مهدی قمری روز شنبه در حاشیه مراسم استقبال از باستانی کاران مدال آور هیات پهلوانی و زورخانه ای خراسان جنوبی به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات از ششم تا هشتم دی ماه جاری با حضور 22 استان کشور و شرکت 300 ورزشکار در رشت (استان گیلان) برگزار شد.
وی افزود: مسابقات در سه گروه سنی 40 تا 50، 50 تا 60 سال و 60 سال به بالا برگزار شد و خراسان جنوبی در 2 گروه سنی 40 تا 50 و 50 تا 60 سال تیم داشت.
وی بیان کرد: این مسابقات در بخش زورخانه ای، میانداری و هنرهای فردی برگزار شد و در بخش میانداری مقام سوم، بخش چرخ چمنی مقام سوم و در چرخ تیز هم مقام سوم را کسب کردیم.
رئیس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای خراسان جنوبی گفت: در گروه سنی 40 تا 50 سال در بخش میانداری مقام نخست و در بخش سنگ گیری مقام سوم به دست آمد.
وی با اشاره به اینکه بعد از 16 سال در مسابقات پیشکسسوتان از خراسان جنوبی شرکت کردیم افزود: برای توسعه این ورزش ایجاد پایگاه تخصصی قهرمانی ویژه ورزش پهلوانی ضروری است.
وی اظهار کرد: هم اکنون برای ساماندهی ورزشکاران با مشکل فضا و امکانات روبرو هستیم و هم اکنون برای برگزاری یک اردوی ساده باید زورخانه ها را تعطیل کنیم که شایسته ورزش پهلوانی خراسان جنوبی نیست.
7559*3028
خبرنگار: امیرشاهین نایبی فر * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.