به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی سید مجتبی علوی مقدم روز یکشنبه در چهارمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید برنامه های میان مدت و بلندمدت خود را به کارگروه امور زیربنایی استان ارائه کنند افزود: اعضای کارگروه با توجه به رسالت و مسئولیتی که بر عهده دارند، باید نسبت به برنامه ریزی صحیح برای رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش کنند.
وی با تاکید بر حضور فرمانداران شهرستان های استان در جلسات کارگروه و کمیته فنی به منظور ارائه اطلاعات دقیق یادآور شد: به جهت اهمیت موضوعات کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی، مدیران در جلسات کارگروه شخصا و با اطلاعات و مستندات کامل حضور پیدا کنند.
معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه موضوعات مطرح در این کارگروه باید به صورت هدفمند در جلسات ارائه شود خاطرنشان کرد: موضوعات و اولویت های مورد نیاز طی سه ماه آینده توسط دستگاه ها احصا و ارائه شود همچنین اعضا فرصت دارند طی 2 هفته آینده برنامه های امور زیربنایی خود را که تهیه کرده اند به دبیرخانه ارسال نمایند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود موضوع تامین آب را از مهمترین مشکلات پیش روی استان ذکر کرد و گفت: در روند بررسی درخواست ها و طرح های ارائه شده به این کارگروه آنچه بیش از همه چیز باید مد نظر قرار گیرد، حقوق مردم و رعایت قوانین و آیین نامه هاست که باید بیش از گذشته مورد توجه اعضای محترم کارگروه قرار داشته باشد.
علوی مقدم تصریح کرد: در روند بررسی درخواست ها؛ توسعه اشتغال مورد نظر اعضا قرار داشته باشد.
وی افزود: دستگاه های کارگروه امور زیربنایی با رعایت تمامی قوانین و مصوبات مرتبط، به صورت شفاف و قانونمند نظر خود را در خصوص درخواست ها و طرح ها ارائه کنند.
وی با بیان اینکه ضرورت دارد در صورتجلسات و موافقت نامه های صادره از طریق گارگروه حرایم و شرایط مربوط به هر طرح لحاظ شود اظهار امیدواری کرد: اعضای کارگروه ضمن افزایش مشارکت در جلسات و کمیته های فنی ذیربط، برنامه های افق 1420 خود را پیش بینی و ارائه نمایند.
بر پایه این گزارش، چهارمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و با حضور اعضای کارگروه تشکیل و در خصوص 10 مورد از درخواست ها و طرح هایی که قبلا در کمیته فنی ذیل کارگروه مورد بررسی قرار گرفته بودند، تصمیماتی اتخاذ شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.