محمدحسین بهالگردی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از پیشرفت 80 درصدی پروژه آبرسانی به روستاهای طوطی و شل آباد این شهرستان خبر داد و افزود: آبرسانی به این روستاها از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به میزان 4 میلیارد ریال در سال 95 تأمین اعتبار شده و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.
وی با بیان اینکه در این پروژه تعداد 2 باب مخزن به حجم 300 متر مکعب ، اجرای یک باب ایستگاه پمپاژ و اتاق تابلو برق احداث شده است گفت: حجم لوله گذاری برای تأمین آب 8 هزار و 300 متر لوله های گالوانیزه و جی آر پی است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی خوسف اظهار کرد: پروژه آبرسانی طوطی در سال 95 از طریق برگزاری مناقصه به شرکت خاور آب بیرجند تحویل شده که با بهره برداری از این طرح اهالی روستاهای طوطی و شل آباد به تعداد 66 خانوار از آب شرب بهداشتی بهره مند خواهند شد.
بهالگردی گفت: این پروژه در سال جاری 26 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین اعتبار شده که برای اجرای مابقی پروژه و تقویت خط انتقال، توسعه مخازن ذخیره آب شرب و اصلاح و نوسازی شبکه توزیع مجتمع آبرسانی خور هزینه می شود.
وی ادامه داد: در صورت تخصیص اعتبار، مشکلات مجتمع آبرسانی خور و همچنین کم فشاری آب شرب شهرک خور این شهرستان نیز رفع خواهد شد.
مرکز شهرستان خوسف در 35 کیلومتری بیرجند مرکز خراسان جنوبی است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
9866* 6054* خبرنگار- سید ابوالفضل موسوی نژاد* انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.