به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد قناعت روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اربعین حسینی با برنامه های مختلفی در شهرستان فردوس همراه است که از جمله آن برگزاری همایش پیاده روی و اطعام عزاداران حسینی در محل بارگاه مطهر امامزادگان سید محمد و سیدابراهیم(ع) است.
وی افزود: مراسم پیاده روی اربعین حسینی 8:30 صبح روز پنجشنبه 18 آبان از محل چهار راه شهیدان پارسا آغاز و پس از طی مسیر خیابان مطهری و میدان صاحب الزمان(عج) عزاداران در محل بارگاه امامزادگان تجمع و از سخنرانی حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند بهره مند می شوند.
قناعت تصریح کرد: برپایی 12 موکب در مسیر راهپیمایی و پذیرایی از عزاداران حسینی از دیگر برنامه های روز اربعین در شهرستان فردوس است.
وی با تقدیر از هیئات مذهبی شهرستان فردوس به سبب همکاری و هماهنگی لازم در برگزاری مراسم روز اربعین حسینی، یادآور شد: با همکاری هیئات مذهبی، در روز اربعین همه عزاداران حسینی پذیرایی و وسایل نقلیه عمومی برای جابه جایی زائران از محل امامزادگان فراهم شده است.
وی ادامه داد: بنابراین عزاداران بصورت پیاده و هماهنگ از محل چهار راه شهیدان پارسا حرکت و هیچ نگرانی در ارتباط با نحوه برگشت از مراسم نداشته باشند.
رئیس تبلیغات اسلامی فردوس گفت: در ایام اربعین حسینی تعداد 500 نفر در قالب 5 کاروان پیاده از فردوس به مقصد مشهدالرضا(ع) حرکت خواهند کرد تا در ایام شهادت امام رضا(ع) در مراسم عزاداری و در حرم مطهر رضوی حضور یابند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
9865* 6054* خبرنگار اعظم جمالی* انتشار - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.