علی ناصری روز شنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، شهادت جمعی از دانش آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 مجموعه مناسبت هایی هستند که به این روز جایگاه داد و به روز ملی استکبارستیزی در ایران تبدیل شده است.
وی گفت: مردم غیور ایران در هر شرایطی نشان دادند که به هیچ عنوان زیر بار ذلت و سلطه نخواهند رفت و رهبری این سلطه طلبی با هر کسی که باشد، فرقی نمی کند زیرا مردم ایران در هر مرحله ای، از استقلال و کرامت خود دفاع خواهند کرد.
وی اظهار کرد: امروز مردم ایران در جای جای کشور و خراسان جنوبی پیام آور شعار «هیهات من الذله» بودند و با شعارهای استکبارستیزانه در مقابل ستم استکبار ایستادند.
فرماندار بیرجند افزود: امیدواریم به زودی وعده قرآن کریم محقق شود تا باطل از بین برود و ریشه استکبار جهانی از گوشه و کنار دنیا برچیده شود.
راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز شنبه در نقاط مختلف خراسان جنوبی با حضور با شکوه و پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان استان برگزار شد.
راهپیمایان مرکز استان در حالیکه تصاویر و پارچه نوشته هایی در اهمیت مبارزه با استکبار جهانی و عناوینی از جمله « من یک سپاهی ام » در دست داشتند با فریادهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از میدان شهدای بیرجند تا میدان ابوذر این شهر را پیمودند.
به گزارش خبرنگاران ایرنا راهپیمایی 13 آبان و روز جهانی استکبارستیزی در شهرستان های خوسف، طبس، سرایان، فردوس، قاینات، زیرکوه، درمیان، سربیشه، بشرویه و نهبندان با حضور گسترده مردم برگزار شد.
13آبان سالروز تبعید امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال 1343، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (1358) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی «روز دانش آموز» است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*3215*3028* خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.