امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: امنیت کشور در سایه خون شهدا و اتحاد و یکپارچگی ملت ایران زیر سایه امام و رهبری محقق شده و روز به روز شاخصه های امنیتی در کشور بیشتر می شود که این امر مشت محمکی بر دهان یاوه گویان است.
وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی در تلاش بود تا به گونه ای مقابل پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرد ولی غافل از اینکه جوانان غیور این مرز و بوم جان خود را فدا می‌کنند و ذره ای از خاک کشور را به بیگانگان نمی‌دهند.
وی اضافه کرد: آزادسازی خرمشهر نماد بارز غیرت جوانان این خاک است تا دنیا بداند و ببیند که مسلمانان متحدتر از گذشته بر سر دفاع از آرمان های خود جنگیدند و به فرمان حضرت امام خرمشهر را از دست دشمنان آزاد کردند.
جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دنیا و عوامل استکبار متحد شده بودند که به نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران ضربه مهلکی وارد کنند و این نظام را فاقد مشروعیت نشان دهند و این اتحاد مردمی جواب دندان شکنی به آنها داد.
به گزارش ایرنا، چهارشنبه این هفته سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس بود.
در روز سوم خرداد سال 61، رزمندگان اسلام توانستند پس از چند هفته عملیات، شهر خرمشهر را از دست نیروهای بعثی آزاد کنند.
نماز جمعه این هفته با حضور پرشور مردم و شهید پرور ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی برگزار شد.
8135/2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.