به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری
با قدربدانیم زیرا می توانیم رئیس جمهور، نماینده مجلس و شورای شهر را خود مردم انتخاب کنند.
وی گفت: قدردانی و قدرشناسی از این نعمت به خاطر همین حضوری است که مردم ایران پای صندوق های رای پیدا کردند.
ایمانی اظهار داشت: برنده انتخابات ملت ایران است وهر کسی که رای بیاورد باید درچهارچوب قانون و مقررات کار کند و آن چیزی که مهم است چشم دشمن را کور می کند و امید دشمن را ناامید و مایوس می کند.
وی تصریح کرد: بخاطر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی همه سرمایه اش مردم است کسی که این سرمایه را مخدوش کند به اعتماد مردم ضربه بزند بزرگترین خیانت را در این کشور انجام داده است.
وی اظهار داشت: امروز شاهد حضور چشمگیر مردم فردیس در پای صندوق های رای هستیم همین که مردم احساس می کنند برای اولین بار اعضای شورای شهر خود را انتخاب می کنند تشکیل شورای شهر هویت بخشیدن به این مردم شهرستان است.
ایمانی گفت:کسانی که مردم به آنها اعتماد می کنند و چهارسال عضو شورای اسلامی شهر می شوند باید اعتبارات میلیاردی را برای اداره شهر به خوبی مدیریت کنند.
امام جمعه فردیس اظهار داشت: امیدوارم همه مسئولان و کسانی که در این نظام هر مسئولیتی در هر رده ای دارند این را باور داشته باشند این منصب بخاطر فداکاری ها ، خون ها ، عظمت و حماسه ای که ملت آفریده است و باید قدردان این جایگاه باشند و در راه خود هزینه کنند.
ایمانی افزود: آن چیزی که مردم فردیس خواهان آن هستند نمایندگی داشتن در مجلس شورای اسلامی است که این حق مردم فردیس است از نظر جمعیت در استان دومین شهرستان پر جمعیت با بیش از 600 هزار نفرمی باشد.
وی اظهار داشت: اگر قرار است که نماینده ای به استان اضافه شود این نماینده باید به شهر فردیس اختصاص یابد.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.