محمدمهدی مروج الشریعه روز شنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جوانان دانشجو و دانش آموز در صحنه های مختلف پیدایش انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند و امروز هم پشتیبانی خود به نظام و انقلاب را به رخ جهانشان کشیدند.
وی ادامه داد: خوشبختانه محوریت این حماسه را همانند همیشه جوانان بر عهده داشتند و حضور پررنگ دختران و پسران دانشجو و دانش آموز در این یوم الله کاملا مشهود است.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور پررنگ جوانان و نوجوان کاملا امیدوارانه است گفت: امروز جوانان ما هم مانند دانشجویان و دانش آموزان دوران انقلاب، اهمیت این موضوع را به خوبی درک کرده اند و این حضور ارتباط مستقیمی با استکبارستیزی خواهد داشت.
سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358، تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال 1343، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز از مناسبت های 13 آبان است که امروز مردم بیرجند با حضور پر رنگ در این حماسه بزرگ باری دیگر با آرمان های امام و شهدا میثاق بستند.
مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد از مهمترین شعارهایی بود که مردم این خطه از مرز و بوم با دستانی گره کرده فریاد زدند.
راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بیرجند مرکز خراسان جنوبی از میدان شهدا تا میدان ابوذر برگزار شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*3215*3028*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.