به گزارش ایرنا حجت الاسلام حامد شاه بیکی در خطبه های نمازجمعه خوسف با گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمد نایبی از شهدای نیروی انتظامی شهرستان که هفته جاری به دست اشرار در کویر خوسف به شهادت رسید گفت: همگان بایستی با نیروی انتظامی به خصوص در معرفی افراد خاطی و مشکوک همکاری کرده و مسئولان نیز باید توجه بیشتری به این شهرستان وسیع و کویری داشته و در تامین تجهیزات و نیروی بیشتر همکاری کنند تا شاهد امنیت بیشتر منطقه، استان و کشور باشیم.
وی با اشاره به مناسبت های هفته افزود: 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یک نماد است و استکبارستیزی جزو اعتقادات ماست لذا امروز در هر جای عالم که نشان از شرارت، آدم کشی، ناامنی، مخالفت با اسلام و ... است رد پای استکبار دیده می شود و برای تخریب جوامع در برابر دین، اخلاق، فرهنگ و موارد دیگر تلاش می کنند.
امام جمعه خوسف با دعوت از قشرهای گوناگون مردم، مسئولان، دانش آموزان و دانشجویان به حضور پررنگ در راهپیمایی روز 13 آبان بیان کرد: با توجه به مسائل اخیر جهان، سخنان بی منطق رئیس جمهوری آمریکا، مراسم راهپیمایی 13 آبان امسال باید با شعار کوبنده مرگ بر آمریکا باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان بسیجی کشور گفت: دانش آموزان امروز ما باید دشمن شناس باشند، خوب درس بخوانند، در تقویت ایمان خود تلاش کنند و نسل چهارم انقلاب بداند که آمریکا و استکبار جهانی از ابتدای شکل گیری انقلاب بیشترین دشمنی را با ما در قالب ترور شخصیت ها، راه اندازی جنگ تحمیلی، تحریم ها و ... داشته و دارد لذا ما در برابر این دشمن قسم خورده کوتاه نخواهیم آمد.
حجت الاسلام شاه بیکی تنها راه مقابله با دشمن را وحدت و همدلی، اتحاد و انسجام بین همه قشرهای جامعه، مسئولان و کشورهای اسلامی دانست و افزود: با جان نثاری شهیدان، حضور در صحنه های گوناگون و اطاعت از رهبری است که امروز شاهد اقتدار و امنیت در جهان هستیم و امیدواریم دیگر کشورهای اسلامی نیز با وجودت و همدلی و رهبری واحد بتوانند به پیروزی و آرزوی دیرین خود برسند.
وی با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین گفت: اربعین از ابتدا یک پیام بزرگ داشت که زنده نگه داشتن یاد شهدای کربلا بود و امروز تبدیل به شعار شیعه شده و ستون عترت است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
9866*3028* خبرنگار- سیدابوالفضل موسوی نژاد*انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.