حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در دیدار با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: برخورد با مجرم در لحظه اول باعث ناراحتی وی می شود اما وقتی به وجدان خود بر می گردد ایمان خود را تقویت می کند.
وی ادامه داد: برخورد با مجرمان باید مطابق ضوابط قانونی نه کمتر و نه بیشتر باشد و در جهت بازسازی آنان باشد.
وی با بیان اینکه اقدامات پیشگیری سازمان قضایی نیروهای مسلح در صحنه میدانی به خوبی احساس می شود، گفت: این سازمان مسئولیت بزرگ و موثری بر عهده دارد و اقدامات آن قابل تقدیر است.
وی عنوان کرد: نیروی های مسلح مسئولیت امنیت جامعه بر عهده دارند و در بین مردم از جایگاه خاص و مهمی برخوردار هستند که عدم جرم باعث محبوبیت آنان در بین مردم می شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی پیشگیری از وقوع جرم را مفیدتر از وقوع جرم دانست و ادامه داد: باید پیشگیری ها در هر نهادی به موقع باشد تا از وقوع جرم جلوگیری شود.
حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه رعایت بهداشت روانی افراد نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، بیان کرد: انجام دادن گناه خود نوعی بیماری است که نیاز به درمان دارد.
وی گفت: نیروهای مسلح افرادی مخلص، منظم و ولایت مدار هستند که نیاز است چهارچوب سلامت آنان حفظ شود و اگر از فردی لغزشی سر زد باید وی سالم سازی و بازسازی شود و به جایگاه خود برگردد.
وی یادآور شد: امروز نیروهای مسلح و مردم مجاهدانه پای ارزش های دینی می ایستند تا دسیسه های دشمنان را از بین ببرند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7556*6054* خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.