رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه شاهد 46 اثر از مجموعه عکس، گرافیک و شعر برگرفته از عکس های دفاع مقدس هستیم که هنرمندان این آثار را به گونه ای هنرمندانه در هم آمیخته اند.
مجید کریمیان با بیان اینکه خلق آثار ترکیبی توسط هنرمندان مخاطبان بیشتری را به خود جلب می کند افزود: از آنجا که زبان جنگ، زبانی خشن است اما در هم آمیختن صداقت، پاکی و هم افزایی رزمندگان اسلام و نحوه برخورد آنها با جنگ تحمیلی می تواند آثار بسیار ویژه و مثبتی را به همراه داشته باشد.
وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار ایرنا که برگزاری این نمایشگاه ها چه تاثیری در نشر ارزش های دفاع مقدس دارد اظهار کرد: برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس، بیانگر رشادت های رزمندگانی است که با تمام وجود برای ناموس و وطنشان از جان گذشتند و حماسه آفریدند و ترویج این ارزش ها نسل های آینده انقلاب و دفاع مقدس را با گذشتگان شان آشنا می کند.
وی در زمینه نقش هنرمندان در ترویج ارزش های دفاع مقدس گفت: این هنر هنرمند است که از دل سیاهی جنگ زیبایی ها را به تصویر بکشد و رسالت اصلی دفاع را به مخاطبانش ارایه دهد.
نمایشگاه پوستر دفاع مقدس از امروز به مدت یک هفته در محل نگارخانه سینما بهمن بیرجند دایر خواهد بود.
هفته دفاع مقدس از 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی شروع می شود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.