حجت الاسلام مهدی معصومی روز یکشنبه در همایش تکریم استانی فعالان کتاب و کتابخوانی در حوزه دفاع مقدس افزود: روایتگری و بیان خاطرات شهدای هشت سال دفاع مقدس از اهمیت زیادی برخوردار است و این مهم عشق و دل می خواهد.
وی با بیان اینکه ورود هجمه های ضد فرهنگی در جامعه امروز بی سابقه است گفت: آنچه مقابل این ضد فرهنگ ها می بایست بایستد نوع قلم و نوشتار نویسندگان دفاع مقدس است.
وی بیان کرد: کتاب و قلم نویسندگان، مادامی که با هجمه های همه جانبه علیه ارزش های اسلامی مواجه هستیم ارزش و جایگاه ویژه ای در جامعه دارد لذا کار شما بسیار ارزشمند اما سخت است.

**ایستادگی و مقاومت برای دفاع از ارزش های اسلامی
به گزارش ایرنا معصومی اظهار کرد: آنچه شهدای هشت سال دفاع مقدس را همیشه زنده نگه می دارند آثار هنرمندان و نویسندگان است.
وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس شهدا برای حفظ ارزش ها و آرمانهای مقدس امام (ره) و انقلاب جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، خالصانه و شجاعانه در برابر دشمنان ایستادند.
وی یادآور شد: دوران هشت سال دفاع مقدس دارای درس ها و عبرت های فروانی از جمله ایستادگی و مقاومت برای دفاع از ارزش های اسلامی بود که تاثیر بسزایی بر بسیاری از افراد نیز گذاشت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: در این دوران تمامی اقشار پشت سر امام برای دفاع از میهن اسلامی با هر تفکر و سلیقه و هر مذهب و قومیتی تحت این پرچم وارد صحنه نبرد شدند.

**رونمایی از کتاب زن و سنگر
در این همایش از کتاب « زن و سنگر » نوشته ناهید محمودزاده رونمایی شد. همچنین از 16 خانواده شهدا و ایثارگران و سه نویسنده برتر در حوزه دفاع مقدس تجلیل و قدردانی شد.
7557*3028* خبرنگار- رقیه محمدی * انتشاردهنده- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.