همزمان با اعیاد شعبانیه و روز ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام ، مراسم نکوداشت مقام جانباز به همت امور ایثارگران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در مجموعه فرهنگی و هنری امام رضا ( ع ) شهرک نفت اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این مراسم با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، مشاور استاندار در امور ایثارگران و نیز جمعی از خانواده های ایثارگران شاغل در شرکت مناطق نفت خیز جنوب برگزار گردید.

همچنین در این جشن، پیام مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب در تجلیل از مقام جانباز و ایثارگر قرائت شد.

بیژن عالی پور در این پیام با اشاره به آموزه های دین مبین اسلام، معارف اهل بیت و فرهنگ مترقی شیعه را مبتنی بر شناخت، شکوفایی و پایداری فضایل انسانی و ارزش های جهان شمول بیان کرد.

همچنین در بخش دیگری از این متن آمده است: "بر کسی پوشیده نیست که عامل اصلی و بقای اسلام عزیز در طول تاریخ ، الگوپذیری از مکتب امام حسین ( ع ) و تاسی از یاران و پیروان با وفای آن حضرت در دفاع از باورها و ارزش های متعالی اسلام بوده است. در ایران، ام القرای تشیع نیز امنیت، عزت، صلابت و تمامیت ارزی کشور طی چهار دهه گذشته مدیون جانفشانی سه نسل از فرزندان انقلاب و شاگردان مکتب امام راحل عظیم الشان است که در مقاومت و مبارزه ای مستمر حماسه های بی بدیل عاشورای حسینی را در کربلای ایران و خوزستان تکرار نموده اند و اکنون نیز با گذشت سه دهه از پایان جنگ تحمیلی، خط سرخ شهادت را در دفاع از حرم اهل بیت و حریم ولایت تداوم بخشیده اند ."

بر اساس این گزارش، برپایی نمایشگاه امور ایثارگران و اجرای سایر برنامه های شاد و مفرح فرهنگی هنری برای خانواده ها، از دیگر برنامه های این  شب بود.

گفتنی است در این مراسم از محمد محمدعلیزاده جانباز روشن دل هفتاد درصد شاغل در مناطق نفت خیز جنوب و حافظ کل قرآن با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.