به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید دادگر افزود: در اجرای طرح مبارزه بی امان با قاچاقچیان و حاملان موادمخدر، تیم گشت فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان روز گذشته هنگام گشت زنی در محور زاهدان - نهبندان به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و با استفاده از تابلوی ایست و علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.
وی گفت: راننده سمند با مشاهده مأموران به دستور ایست پلیس توجهی نکرد و با سرعت زیاد به مسیر خود ادامه داد که ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح و تیراندازی هوایی به راننده خودرو اخطار دادند و هنگامی که راننده قصدی برای توقف نداشت، لاستیک های خودرو مورد هدف گلوله پلیس قرار گرفت و خودرو متوقف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: راننده 39 ساله سمند دستگیر و در بازرسی از خودرو 153 کیلوگرم حشیش و 50 کیلوگرم تریاک کشف شد.
وی گفت: با دستگیری راننده خودرو تحقیقات در زمینه دستگیری سایر عوامل دخیل در جابجایی مواد مخدر آغاز شد که در همین رابطه یک دستگاه پژو 405 با سه سرنشین که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می کرد در عملیاتی دیگر توقیف و متهمان دستگیر شدند.
سرهنگ دادگر بیان کرد: در چند عملیات جداگانه نیز در شهرستان نهبندان در بازرسی از یک دستگاه کامیون و چهار دستگاه خودروی سواری، 135 کیلوگرم تریاک کشف و 13 متهم دستگیر شدند.
وی گفت: در مجموع این عملیات ها 338 کیلوگرم تریاک و حشیش کشف و 17 سوداگر مرگ دستگیر شدند که در همین رابطه هفت دستگاه خودرو نیز توقیف شده است
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.