به گزارش ایرنا، مروج الشریعه متولد 1336 شهرستان نیشابور دارای فوق لیسانس جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای و روستایی) و در مرحله دفاع از رساله دکترا با گرایش مدیریت و برنامه ریزی شهری است.
وی در زمستان سال 94 با حکم رحمانی فضلی وزیر کشور به عنوان معاون هماهنگ امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی منصوب شد و مدیرکل برنامه ریزی و مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان رضوی را پیش از آن بر عهده داشت.
از سوابق اجرایی و شغلی مروج الشریعه می توان به خدمت وی در مسئولیت های مختلف از جمله مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس از سال 89 تا 92، معاون برنامه ریزی استانداری های خراسان رضوی، لرستان و سیستان و بلوچستان از سال 81 تا 89 اشاره کرد.
مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان بزرگ، مدیرکل حوزه جنوب خراسان و سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری خراسان از سال 75 تا 81 از دیگر مسئولیت های وی بوده است.
مروج الشریعه استاندار جدید خراسان جنوبی همچنین مسئول اجرای طرح توسعه جنوب خراسان شامل 6 شهرستان گناباد، قائن، بیرجند، نهبندان، فردوس و طبس و مدیر کل طرح و برنامه ریزی استانداری خراسان بزرگ را از 1371تا 1377 در پرونده کاری خود دارد.
وی همچنین در مسئولیت های مختلف جهاد سازندگی استان خراسان بزرگ از 1358 تا 1371 مشغول به خدمت بوده است.
پیش از این سید علی اکبر پرویزی سکانداری استانداری خراسان ‌جنوبی را بر عهده داشت.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
6054* خبرنگار و انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.