محمد حسینی روز پنجشنبه همزمان با نخستین روز هفته دولت در آئین راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان درمیان با حضور رئیس سازمان بهزیستی افزود: رشد اقتصادی ابتدای دولت یازدهم منفی هفت درصد بود که با اقدامات دولت یازدهم به مثبت هفت درصد رسید.
وی با بیان اینکه نباید از حضور یکدیگر ناراحت باشیم بلکه حضور نابرابر در عرصه ها ناراحت کننده است گفت: نباید یک فرد یا جمع را داخل میدان بفرستیم و بقیه به سوی آنان سنگ پرتاب کنیم.
وی اظهار کرد: دولت دوازدهم به دنبال کار اساسی و زیربنایی است و به دنبال فضای کاذب و احساسی نیست.
معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: سال 1390 اعتبار بخش آب و خاک استان 330 میلیارد ریال بود که در سال جاری این رقم به یکهزار میلیارد ریال افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی همه مردم با اتحاد بر استکبار جهانی پیروز شدند، امروز هم نیاز است برای حل مشکلات کشور همه کنار یکدیگر باشیم.
حسینی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری با رای بالای مردم انتخاب شده است اضافه کرد: برخورد برخی افراد در این موضوع مناسب نیست و باید همه دستگاه ها و مردم دولت را در زمینه های مختلف همراهی کنیم.
وی گفت: اگر برخی دستگاه ها وظیفه خود را به خوبی انجام می دادند امروز شاهد آسیب های اجتماعی کمتری در جامعه بودیم.
وی افزود: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بررسی و حل مشکلات آسیب های اجتماعی دارد و حل این مشکلات نیازمند همراهی و همدلی تمام دستگاه هاست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: رأی بالای مجلس به وزرای پیشنهادی نشان از همدلی ارکان نظام دارد، مجلس شورای اسلامی مقتدرانه به وزیران پیشنهادی رای اعتماد داد و نشان دادند به این دولت امیدوار هستند.

**نرخ بالای معلولیت در روستای نوغاب درمیان بررسی شود
فرماندار درمیان هم گفت: هفته دولت امسال 62 طرح عمرانی با اعتبار 115 میلیارد ریال در شهرستان به بهره‌ برداری می‌رسد.
محمد بشیری زاده بیان کرد: در سال جاری براساس منویات مقام معظم رهبری در راستای تولید و اشتغال اقدام خوبی در شهرستان انجام شد.
وی با بیان اینکه کارخانه قند قهستان به دلیل بدهی در سال 1391 تعطیل شده است اضافه کرد: پیگیر راه اندازی مجدد این طرح با حضور سرمایه گذاران جدید هستیم.
وی گفت: هم اکنون مددجویان بهزیستی و کمیته امداد شهرستان در خانه های فاقد استحکام زندگی می کنند و تامین مسکن مددجویان باید به صورت جدی پیگیری شود.
فرماندار درمیان افزود: در روستای نوغاب شهرستان 120 معلول داریم که باید علت نرخ بالای معلولیت در این روستا بررسی شود.
مرکز اورژانس اجتماعی و طرح CBR شهری (توانمندسازی مبتنی بر جامعه) امروز (پنجشنبه) با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و جمعی از مسئولان و مردم در شهرستان درمیان افتتاح شد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
این شهرستان مرزی حدود 57 هزار نفر جمعیت دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7556*3028*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.