کاظم کمیلی روز دوشنبه در مراسم افتتاح خط گرم کنترل از راه دور شهرستان خوسف افزود: کاهش انرژی های توزیع نشده، افزایش ایمنی پرسنل، کاهش خاموشی ها و کاهش بار ترافیک از جمله مزایای استفاده از خط گرم کنترل از راه دور است.
وی ادامه داد: برای استفاده از برق مستمر؛ مطمئن و افزایش قابلیت اطمینان شبکه و ارتقای رضایت مندی مردم ، چهار پروژه در آینده نزدیک افتتاح و عملیات بهره برداری آنها آغاز می‌شود.
مدیر توزیع برق خوسف به توسعه، احداث، اصلاح و بهینه‌ سازی شبکه‌ها، برق ‌رسانی به متقاضیان جدید اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با پیگیری و تلاش مدیریت برق شهرستان در روستاها با هدف توسعه زیرساخت ها اجرا و به بهره‌برداری می رسد.
کمیلی افزود: پروژه‌های قابل افتتاح شامل برق رسانی به 2 روستای قیصار و شهنه ، توسعه شبکه برق در شهرک ماژان و سیوجان با نصب سه دستگاه ترانسفورماتور ، 800مترشبکه فشار متوسط، 698متر شبکه فشار ضعیف است.
وی هزینه ریالی پروژه‌های یادشده را یک میلیارد و 798میلیون ریال از محل اعتبار 2 درصد صادرات نفت و تملک دارایی های سرمایه ای ذکر کرد
مدیر توزیع برق خوسف یادآور شد: در سال 96 فعالیت‌های زیر بنایی و ارزشمندی در بخش توسعه، بهبود و اصلاح و بازسازی شبکه‌های برق در شهرستان در حال انجام است که پس از تکمیل پروژه ها اطلاع رسانی خواهد شد .
9866*2047*خبرنگار- سید ابوالفضل موسوی نژاد* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.