به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حسین رضائی در جلسه برنامه ریزی روز جهانی قدس و جلسه گرامی داشت شهدای هفتم تیر افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس از تدابیر امام خمینی(ره) است.
وی گفت: ما باید تمام تلاش را به کار بندیم تا زمینه نابودی سران کفر و آزادی قدس شریف فراهم شود.
وی با تشکر از همکاری دستگاه ها در برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15خرداد، یادآور شد: راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز خراسان جنوبی از میدان ابوذر بیرجند آغاز و به مسجد امام حسین (ع)ختم خواهد شد.
وی بیان کرد: برگزاری راهپیمایی روز قدس در شرایط منطقه ای که آمریکا و متحدان غربی- عربی برای تضعیف مقاومت اسلامی تلاش می کنند، مهم است .
وی شعار محوری راهپیمایی را مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس ذکر کرد و افزود: برپایی نمایشگاه، اجرای سرودهای انقلابی، فضا سازی محیطی، برگزاری تریبون آزاد، توزیع پوستر و کلاه نیز در حاشیه راه پیمایی پیش بینی شده است.
رضائی با توجه به نزدیکی مراسم هفتم تیر با روز جهانی قدس تاکید کرد، باید از تمامی امکانات و توان مردمی برای مراسم شهدای هفتم تیر استفاده کرد که به فرموده امام راحل « بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد و خار چشم دشمنان بود»، ما باید تلاش کنیم که مراسم شهدای این روز در خور جایگاه آنها باشد و خاری برای چشم گروهک های تروریستی و سران بی کفایت آنان باشد .
2047*دریافت و انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.