به گزارش ایرنا، امروز مردمان این خطه به دشمنان نشان دادند که حامی انقلاب و نظام و مدافع خون شهدا هستند، رای آنان برگ برنده ای برای بیمه کردن انقلاب در برابر هجمه سنگین تهدیدهاست.
امروز همه آمدند تا بار دیگر مهر تاییدی بر نظام بزنند و اعلام کنند که ما به این انقلاب اعتماد داریم و هر چند دشمن علیه آن تبلیغ کند دلسرد نخواهیم شد و عاشقانه و آگاهانه رای خود را به صندوق می اندازیم تا فردایی بهتر بسازیم.
امروز جمعه 29اردیبهشت ماه سال 96 یکی از روزهای حماسی کشور ایران است و از اولین دقایق آغاز رای گیری در این شهرستان مرزی حضور گسترده و پرشور نوجوانان و جوانان در پای صندوق های رای چشمگیراست و این حضور پرشور آنان نوید بخش ایرانی آباد است.
رای اولی ها این شهرستان مرزی نیز آمدند تا اعلام می کنند که اکنون که به سن تکلیف سیاسی رسیده ایم به همه ثابت خواهیم کرد که با آگاهی، دانایی، شور و شعور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت می کنیم.
فرماندار زیرکوه به ایرنا، افزود: 40 هزار تعرفه رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بین 60 شعب اخذ رای شهرستان توزیع شد.
حجت الله خانزاده بیان کرد: از صبح امروز حدود هزار نفر از عوامل اجرایی، نماینده فرماندار، بازرسان و ناظران، نیروهای خدماتی و رانندگان در برگزاری هرچه بهتر انتخابات با ستاد انتخابات شهرستان همکاری دارند.
به گفته وی براساس اعلام سازمان ثبت احوال 27هزار نفر در شهرستان زیرکوه واجد شرایط رای دادن هستند، انتخابات شوراهای اسلامی در 81 روستای شهرستان در حال برگزاری است.
وی از مردم خواست طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب در اولین ساعات اخذ رای به عنوان یک تلکیف و حق، در پای صندوق های اخذ رای حضور یابند تا انتخاباتی پرشور و در چارچوب قانون در این شهرستان برگزار شود.
وی یادآور شد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات دشمنان نظام اسلامی را مایوس و عزت نظام را چندبرابر می کند.
وی بیان کرد: مردم شهرستان تاکنون حضور گسترده ای در انتخابات داشته اند و روند انتخابات شهرستان به نحو احسن در حال برگزاری است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **6054* خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- مریم پنجابی*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.