حجت الاسلام علیرضا حسینی چهارشنبه شب در جشن اعیاد شعبانیه و ولادت امام عصر(عج)، افزود: خداوند متعال در میان مخلوقات خود، انسان های کاملی را به عنوان اسوه قرار داده است که این الگوها دارای امتیازات و فضیلت‏های ویژه‏ای هستند.
وی اضافه کرد: مهمترین رسالت مسلمانان در عصر غیبت امام زمان(عج) تمسک به ولایت اهل بیت(ع) و انتظار فرج است، که فرج، انتظاری امیدبخش و نیروبخش است و روحیه انتظار یکی از بزرگترین دریچه های فرج برای جامعه اسلامی است.
وی عنوان کرد: شعبان، ماه درخشش اعیاد بزرگ اسلامی است که به نیمه شعبان منتهی می شود، روزی که میلاد ابر مردی از سلاله پیامبر (ص) با حضورش خوبی ها را معنا می بخشد و طعم شیرین عدالت را به جهانیان خواهد چشانید.
حسینی یکی از مهمترین وظایف شیعیان در دوران غیب امام زمان(عج) را ترویح فرهنگ مهدویت دانست و گفت: شیعیان باید فرهنگ مهدویت را به صورت حقیقی در جامعه نهادینه کنند.
امام جمعه اسدیه در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در 29اردییهشت ،برگزاری موفق آن را یکی از نمادهای ظهور حاکمیت اسلامی در جامعه ذکرکرد و افزود: انتخابات شوراها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی بیان کرد: مردم با مشورت با علما یکدست و یکپارچه به شوراهایی رای دهند که با یکدیگر متحد و همدل باشند چرا که اگر اختلافی بین اعضای شورا باشد مسائل و مشکلات مردم به گونه شایسته پیگیری و حل نمی شود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.