جهادگران خواهر و برادر از هر سنی در این آیین حضور داشتند و این حضور اهمیت کار جهادی را در استان نشان می دهد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، در این همایش با تبریک اعیاد شعبانیه، کار جهادی را برگرفته از گفتمان شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: شهدا در این دوران از خود گذشتند تا به خود یابی رسیدند و امروز هم بسیجیان جهادگر با همین سیره باید به دنبال محرومیت زدایی باشند.
سرهنگ محمد زهرایی، تصریح کرد: گفتمان دوم برخاسته از کار و مدیریت در شرایط سخت است که باید مدیران برای آبادانی کشور این مهم را مورد توجه قرار دهند.
وی تاکید کرد: بسیجیان گروه های جهادی با حضور در مناطق محروم باید این 2 گفتمان را سرلوحه کارشان قرار دهند و به عنوان سفیران کار و تلاش و مدیریت جهادی مردم را هم در مورد این مهم توجیه کنند.
به گزارش ایرنا، سرهنگ زهرایی، ادامه داد: امروز به مرحله ای رسیدیم که کار جهادی را باید به صورت 100 درصد خود بسیجیان مدیریت کنند و برای تحقق این امر با تشکیل شورای اندیشه ورز با حضور 60 بسیجی، تمام امور جهادگران به خود جهادگران واگذار شده است.
به گفته وی از این پس این شورا وظیفه طرح ریزی، برنامه ریزی، نظارت، آسیب شناسی ، زمان بندی و آموزش گروه ها را در امور جهادی بر عهده خواهد گرفت که امیدواریم با ایجاد این روند، گامی موثر در موضوع محرومیت زدایی استان برداشته شود.
وی تصریح کرد: شورای اندیشه ورز باید با توجه به قشر عظیمی که در اختیار دارد با ساماندهی مدون گروه ها قبل از اعزام به مناطق مورد نظر، آموزش های لازم را انجام دهد تا اعزام ها در تابستان 96 بهترین خروجی را در بحث محرومیت زدایی داشته باشد.
وی خطاب به جهاد گران، تاکید کرد: یک جهادگر واقعی باید با هدف در مسیر محرومیت زدایی حرکت کند زیرا کار با هدف بی شک تاثیر بیشتری خواهد داشت و یک بسیجی باید کاری که انجام می دهد در جامعه کاملا اثر بخش باشد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان، در ادامه اضافه کرد: امروزه یکی از مهم ترین بخش های محرومیت زدایی ایجاد اشتغال در مناطق محروم است که جهادگران در کنار کارهای عمرانی، آموزشی و بهداشتی باید تعاونی ها و شرکت ها را در این مناطق فعال کنند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7559* 2047*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشاردهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.