قدرت حاجی‌پور ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: یکی از اقداماتی در سال گذشته اجرا و در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده است آرشیو الکترونیکی پرونده‌های ثبتی است.

وی گفت: بیشترین صدمه و تهدیدی که تشکیلات ثبتی با آن مواجه بود پرونده‌های فیزیکی و کاغذی بود که در دسترس ارباب رجوع قرار می‌گرفت و امکان هرگونه تهدید عمدی و سهوی برای آن می‌توان متصور بود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا پرونده فیزیکی و کاغذی در عملیات ثبتی به‌کارگرفته نخواهد شد و فایل‌های الکترونیکی مورد استفاده همکاران در بحث خدمت‌رسانی در امور ثبتی به مردم شریف در الویت کار ما خواهد بود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی جلوگیری از فرسایش و فرسودگی پرونده‌ها، صرف هزینه کاغذ برای ثبت، ضبط و بایگانی‌های ادارات ثبت استان است و کاهش تردد ارباب رجوع از جمله مزایای استفاده از این پرونده ها است.

حاجی پور اظهار داشت:در این راستابالغ بر500 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته و این طرح عملیاتی شده و در حال حاضر نیز پرونده های ثبتی اکثر شهرستان های استان به آرشیو اکترونیکی مجهز و به روزرسانی می‌شوند.

مشروح گفت‌وگو خبرنگار تسنیم با مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی به‌زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615229
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.