به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با هیئت نظارت بر انتخابات شهر و روستا اظهار داشت: رمز موفقیت در اجرای قانون است.

وی با بیان اینکه اجرای قانون برای تمامی کارها همین یک کلمه بس است و کار شما نظارت بر اجرای امور است تا کارها قانونی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اینکه همه ما دم از وحدت می‌زنیم شعاری هست که همه افراد سر می‌دهند  اما راه وحدت قانونی عمل کردن است و اگر همه به قانون عمل کنند مشکلی پیش نمی‌آید.

عبادی خطاب به اعضای نظارت بر اجرای انتخابات شوراهای شهر وروستا افزود: شما امانت بزرگی بر دوش دارید هنگامی که انتخابات تصور می‌شود تنها انداختن یک برگ داخل صندوق است، اما این تنها به همین برگ ختم نمی‌شود زیرا با انداختن برگ رای سرنوشت یک کشور رقم می‌خورد.

وی بیان داشت: در گذشته سرنوشت کشورمان به دست بیگانگان بود و دشمنان برای ما وکلا، کدخدا و غیره انتخاب می‌کردند وای به حال ملتی که بیگانگان  بخواهند سرنوشت آنها را تعیین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: سعی شود کسی نفوذ نکند و آرای مردم در چهارچوب قانون باشد و در یک نظام مردم سالاری دینی اعتبارات آن مردم هستند و این مردم اند که نماینده تعیین می‌کنند و آن طور که لازم است باید بی‌خدشه باشد.

عبادی افزود: شرکت در انتخابات ایران و مشارکت مردمی خوب است اما وقتی مردم  بدانند عناصر و افراد از رای آنها به خوبی حفاظت وقانون اجرا می‌شود اعتماد آنها بیشتر می‌شود و شورای عالی نظارت که نمایندگان مردم‌اند از بهترین‌ها انتخاب شده‌اند وشما هم در زیرمجموعه های خود حداکثر استفاده از افراد داشته باشید.

وی بیان داشت: افرادی که در زیر مجموعه نظارت بر انتخابات هستند باید حدود مردم برای آنها مهم باشد زیرا مردم خود می‌خواهند سرنوشت خود را تعیین کنند و باید مردم این فرصت را داشته باشند که هنگامی که قرا است سرنوشت خود را تعیین کنند به بهترین‌ها رای دهند و اگر افراد ضعیف، ناکارآمد باشند شرایط خوبی رقم نمی‌خورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی افزود: بعد از انتخابات مردم احساس حیات جدیدی می‌کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613375
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.