به گزارش خبرگزاری تسنیم از فردوس، علی‌اکبر پرویزی صبح امروز در آیین افتتاح بیمارستان جدید فردوس برخوداری مردم استان خراسان جنوبی از طرح تحول سلامت را قابل تحسین دانست و گفت: در یک ماه‌ گذشته 430 تخت درمانی و بستری در این استان به بهره‌برداری رسیده است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: از وزیر بهداشت درخواست داریم در مورد تأمین پزشکان متخصص و  تجهیزاتی که برای برخی تخصص‌ها مورد نیاز استان است کمک کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز در این مراسم اظهار داشت: پروژه‌های استان خراسان جنوبی در حوزه بهداشت و درمان نمونه‌ای از همت و تلاش دکتر هاشمی است که مردم استان از نعمت آنها برخوردار شدند.

کاظم قائمی تصریح کرد: طرح تحول سلامت با دعاهای مردم پایدار خواهد ماند.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: پروژه بیمارستان فردوس که از سال 86 شروع شده اگر پیگیرهای شخص دکتر هاشمی و کمک بنیاد برکت و مسئولان استانی نبود اکنون به بهره‌برداری نمی‌رسید.

محمدرضا امیرحسنخانی، مدیریت جهادی وزیر بهداشت در کشور بی‌نظیر دانست و بیان کرد: امیدواریم در باقیمانده از عمر دولت تدبیر و امید شاهد کمک بیشتر دولت در حوزه بهداشت و درمان و سایر بخشها به استان خراسان جنوبی و شهرستان فردوس باشیم.

امام جمعه فردوس نیز شهرستان فردوس را شهر دارالمومنین و خاستگاه بزرگان زیادی در زمینه‌های علمی و فرهنگی برشمرد و افزود: تعداد زیادی از اساتید دانشگاه‌ها از فردوس هستند و با داشتن 7 مرکز بزرگ دانشگاهی، مراکز گردشگری، آثار باستانی، دو حوزه علمیه قوی و قرار داشتن در مسیر عبور 7 استان جنوبی کشور به مشهدالرضا دارای پتانسیل‌های زیادی در تمام زمینه‌ها است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 608708
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.