به گزارش خبرگزاری تسنیم از فردوس، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح پایگاه اورژانس 115 باغشهر اسلامیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیشرفت پروژه‌ها در استان خراسان جنوبی مثبت و با سلیقه اجرا شده است و امیدواریم حرکتی که در کشور در قالب طرح تحول سلامت شروع شده ادامه پیدا کند.

وی افزود: پیگیری‌های نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی، کمک‌های بنیاد برکت و همت مسئولان استان خراسان جنوبی موجب شد این سه پروژه‌ درمانی در این شهرستان به بهره‌برداری برسد.

وزیر بهداشت فردوس را از جمله امن‌ترین شهرهای کشور دانست و تاکید کرد: بسیاری از دوستان دوران تحصیل من از فردوس هستند.

هاشمی بیان کرد: هر کس مشکل مردم را برطرف کند شایسته هر گونه تقدیری است و بر عکس هر کس در هر مقامی در جهت یأس و ناامیدی مردم قدم بردارد بداند همسو با دشمنان این ملت حرکت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم از ابتدای انقلاب تاکنون در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب کم نگذاشته‌اند و این مسئولان هستند که از مردم عقب‌تر هستند و این چنین مردمی شایسته بهترین خدمات هستند.

وزیر بهداشت کارهایی که در بخش طرح تحول سلامت در سطح کشور انجام شده را بسیار گسترده و ارزشمند دانست و گفت: بخشی از کارها کلان است که مردم نمی‌بینند و امیدواریم با اخلاق مداری و همدلی کارهای بر زمین مانده به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608607
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.