حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در دیدار فرماندهان سپاه انصار الرضا(ع) و قرارگاه ثامن الائمه(ع) 2 در بیرجند، افزود: نیروهای مسلح از گذشته تاکنون در جوامع مختلف حضور داشتند و دارای تاکتیک،سلاح، لباس و آموزش نظامی بودند اما ماهیت آنها با هم متفاوت است.
به گفته وی در برخی از نظام ها، نیروهای نظامی صدقه گیر برخی از افراد شکم پرست و هوس ران هستند که برای رضایت نظر آنها دست به هر جنایتی می زنند و حتی به مردمان خود هم رحم نمی کنند.
وی اضافه کرد: این در حالی است، همواره سلاح آنها قلب مردم ضعیف، محروم و ذی حق را نشانه گرفته و در مقابل از دزدان منطقه ای و بین المللی محافظت می کند.
وی تاکید کرد: قرآن، کتاب تاریخ نیست، فرازهایی را به انسان ها بیان می کند به عنوان شاخص شناسایی است، انسان باید از آن پند گیرد، وقتی سخن از فرعونیان در این کتاب آسمانی می آید، بیانگر این مهم است که ظلم از گذشته وجود داشت و امر تازه ای نیست، پس باید در مقابل شکم پرستی و شهوت رانی حاکمان ظالم ایستادگی کرد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبادی، افزود: ظلم این گروه از ظالمان از طریقی حمایت می شد و آن هم نیروهای نظامی آنهاست که با بی بصیرتی تمام از کسی حمایت می کردند که حتی خودشان هم از حمایتشان در امان نبودند.
وی ادامه داد: در مقابل این لشکر شیطانی، لشکری الهی هم وجود داشت که همواره از مردمانش پشتیبانی کرد و با اندیشه حق طلبی در راستای آرمان هایش گام بر می داشت که نمونه بارز آن از ابتدای دفاع مقدس تاکنون نیروی مسلح ایران است.
به گفته وی انسان هایی که به بصیرت می رسند جز حق طلبی چیزی را نمی پذیرند و جز اجرای عدل هیچ آرمانی ندارند پس نیروهای مسلح با بصیرت ما با بقیه نیروهای مسلح جهان متفاوت هستند.
وی در ادامه عنوان کرد: اجرای عدل افتخار حکومت عدل علوی است که پیام همه انبیا و ائمه معصومین(ع) است و باید جهاد کرد تا شرایط جهان برای اجرای عدل حضرت مهدی(ع) آماده شود.

** نیروهای مسلح همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند
همچنین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در این دیدار از پشتیبانی روز افزون نیروهای مسلح از نظام و انقلاب اسلامی، سخن گفت و افزود: آنچه که سربازان انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در کارنامه کاری خود دارند خوشبختانه درخشان است.
سرهنگ پاسدار علی قاسمی، تصریح کرد: در این ارتباط یگان رزمی انصار الرضا(ع) بعد از روزهای پایان دفاع مقدس در بیرجند مستقر شد و با تمام توان به انجام ماموریت های ابلاغ شده پرداخت.
وی اظهار کرد: ماموریت های تامین امنیت و مبارزه با اشرار مسلح در صدر ماموریت های این یگان بود که از سال 1370 تاکنون پیوسته و ناپیوسته انجام وظیفه کرده است.
همزمان با این دیدار ماموریت قرارگاه ثامن الائمه(ع) 2 در چهار منطقه مرزی نهبندان، سربیشه، قاینات و زیرکوه، آغاز شد.
حفظ امنیت، اشتغالزایی و کمک به بهداشت و سلامت از مهمترین ماموریت های این قرارگاه در خراسان جنوبی است.
اولین قرارگاه ثامن الائمه(ع) در خراسان رضوی قرار دارد و قرارگاه ثامن الائمه(ع)2 تاکنون در سیستان بلوچستان انجام ماموریت می کرد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*3215*2047*خبرنگار- محمد رسول ابراهیمی اسفدن*انتشاردهنده-عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.