رییس هیات ورزش های همگانی بشرویه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جشنواره با همکاری بخشداری ارسک و هیئت امنای امامزاده محمد بن اصغر (ع) برگزار شد.
سید مهدی ساداتی پور، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد فضایی شاد و مفرح در روز طبیعت برای افرادی که آخرین روزهای تعطیلات نوروزی خود را در دل طبیعت سپری می کنند، بود.
وی ادامه داد: پرداختن به ورزش های بومی و محلی و همچنین قهرمانی در قالب مسابقات و برنامه های متنوع و با نشاط از دیگر اهداف بود که در برگزاری اینگونه جشنواره های ورزشی دنبال می شود.
ساداتی پور اظهار کرد: در این جشنواره مسابقات ورزشی نظیر طناب کشی، حمل و پرتاب وزنه، کوهنوردی و دارت بین رده های سنی مختلف برگزار شد.
به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: همچنین در حاشیه این جشنواره مسابقه نقاشی برای رده سنی خردسالان با موضوع طبیعت برگزار شد.
ساداتی تاکید کرد: یکی از مهم ترین رسالت های هیات ورزش های همگانی آشنا ساختن افراد با ورزش های مفرح و کم هزینه در راستای ارتقا سطح تندرستی و نشاط اجتماعی جامعه و تشویق مردم به انجام این ورزش هاست.
وی گفت: هیات ورزش های همگانی شهرستان نیز در راستای عمل به این رسالت در طول سال اقدام به برگزاری جشنواره های متنوع و متعددی نظیر دوچرخه سواری، پیاده روی و بازی های بومی و محلی، می کند.
هیات ورزش های همگانی شهرستان بشرویه فعالیت خود را از سال 84 آغاز کرده و در حال حاضر دارای 250 عضو فعال است.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7550*2047*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.