علیرضا زمانزاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد 30 نفر برای شورای شهرهای بشرویه و ارسک و 131 نفر برای شوراهای روستایی نامزد شده اند.
وی تعداد افراد نامزد شده برای شورای شهر بشرویه را 19 نفر اعلام کرد و ادامه داد: برای شورای شهر ارسک نیز 11 نفر نام نویسی کردند.
زمانزاده اضافه کرد: همچنین از مجموع افراد ثبت نام کرده برای شوراهای اسلامی روستا، 57 نفر در بخش مرکزی و 74 نفر هم مربوط به بخش ارسک هستند.
وی اظهار کرد: شش نفر از نامزدهای این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بشرویه بانوان هستند که سه نفر در روستاها و سه نفر نیز در شهرها داوطلب شده اند.
به گزارش ایرنا، زمانزاده گفت: 21 روستا در این شهرستان شورا داردد که سهم بخش های ارسک و مرکزی به ترتیب 12 و 9 شورای اسلامی روستایی است.
وی بیان کردد: روستای عزیز آباد در بخش مرکزی بشرویه در این دوره برای اولین بار شاهد برگزاری انتخابات شورای اسلامی روستاست.
ثبت نام از داوطلبان شورای شهر و روستا از 30اسفند 1395شروع و تا ساعت 24یکشنبه شب، ششم فروردین ماه 1396ادامه داشت.
پنجمین دوره انتخابات شوراها و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 29اردیبهشت ماه آینده برگزار می شود.
شهرستان بشرویه هفت هزار و 994 کیلومتر مربع مساحت دارد که مرکز آن بشرویه در فاصله 320 کیلومتری بیرجند مرکز و در شمال خراسان جنوبی قرار دارد. این شهرستان از شمال به شهرستان بردسکن از غرب به شهرستان طبس از جنوب به بخش دیهوک شهرستان طبس از شرق به بخش مرکزی شهرستان فردوس متصل است.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7550*2047*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.