حسین بلالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نهال ها در بلوار شهرداری، میدان شهدا و بلوار خلیج فارس کاشته شده است.
وی ادامه داد: این برنامه توسط شهروندان بشرویه پیشنهاد و آنها نیز برای اجرای این اقدام شایسته حضوری فعال داشتند.
وی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز شهرداری تمام تلاش خود را برای زیبا سازی شهر در راستای رضایت و رفاه حال شهروندان به کار می گیرد.
وی از آماده سازی 20 المان نوروزی خبر داد و اضافه کرد: این المان ها با تکیه بر ظرفیت ها و توانایی های محلی و بومی شهرستان آماده سازی شده است.
به گزارش ایرنا، بلالی یادآور شد: از جمله دیگر اقدامات شهرداری بشرویه در ایام نوروز برپایی نمایشگاه و بازارچه در پارک گلستان است که این نمایشگاه با محور صنایع دستی و سوغات محلی برپا می شود.
وی افزود: برای رفاه حال مسافران و گردشگران و هدایت آنان در بدو ورود به این منطقه نقشه های گردشگری شامل کروکی بناها و اماکن تاریخی، شماره تماس های ضروری و سایر اطلاعات مورد نیاز مسافران تهیه شده است.
بلالی اضافه کرد: خط کشی جدول ها، معابر عمومی، کاشت گل و گیاه در سطح شهر از جمله اقداماتی است که توسط شهرداری بشرویه برای زیبا سازی فضای شهری در ایام نوروز انجام شده است.
وی اظهار کرد: این حجم از فعالیت های عمرانی و فرهنگی در راستای بهره مندی و رضایت گردشگران و همچنین شهروندان صورت پذیرفت تا در مدت اقامت هر چند کوتاه خود در این شهرستان لحظه های خوبی را سپری کنند.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد و در دوران هشت سال دفاع مقدس 150 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7550*2047*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.