سرگرد حسین خدادادی روز پنجشنبه در یادواره 11 شهید روستای «گسگ» افزود: موضوع تبلیغ تبیین اقتصاد مقاومتی، ترویج سبک زندگی فاطمی، ولایتمداری در نگاه فاطمی و سلامت اجتماعی در نگاه فاطمی است.
وی با بیان اینکه بر اساس آیات قرآنی ،حضرت زهرا ( س) الگوی کامل اخلاقی برای همه مسلمانان و ملت ها در همه ادوار است، افزود: حضرت فاطمه (س) در عرصه سیاسی برای دفاع از امام و ولی خود خطبه معروف فدکیه را ایراد کرد.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با تمام توان برای ضربه زدن به فرهنگ اسلامی وارد شده است، اضافه کرد: آمریکا با راه اندازی هشت سال جنگ تحمیلی با همکاری کشورهای اروپایی، جنگ جهانی با مقیاس کوچکتر را طراحی کرد و در نظر داشت تا به بدنه این انقلاب آسیب بزند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با بیان اینکه دشمنان ایران بعد از هشت سال جنگ تحمیلی در جنگ نرم تمام تلاش خود را برای تضعیف اعتقاد واخلاق جوانان بکار گرفته اند، افزود : دشمن سالانه میلیون ها دلار در زمینه جنگ نرم علیه ایران هزینه می کند لذا باید باور کنیم جنگ هنوز تمام نشده و برای مقابله با آن باید تلاش کنیم.
به گفته خدادادی امروز نیز دشمنان برای ضربه زدن به نظام جنگ فرهنگی راه انداخته اند، بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه مهمترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن است.
وی عنوان کرد: در تمام جوامع بشری ارزش هایی وجود دارد که بنیان فرهنگ آن جامعه را شکل می دهد در انقلاب اسلامی نیز برپایی یادواره های شهدا یکی از راه های انتقال ارزش های دفاع مقدس وتبیین وترویج فرهنگ جهاد و شهادت محسوب می شوند.
به گفته وی درطول هشت سال دفاع مقدس ملت ایران توانستند با روحیه جهاد، ایثار، شهادت و تکیه بر نیروی ایمان بر دشمنان پیروز و ماشین جنگی رژیم عراق را منهدم کنند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم شیطانی ناکام بگذارد.
شهرستان درمیان 189شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
شهرستان درمیان 57هزار نفر جمعیت دارد، اسدیه مرکز آن در 105کیلومتری شرق بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.