سروان پاسدار رضا دهقانی، روز پنجشنبه در حاشیه رزمایش الی بیت المقدس خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ارتقای بصیرت افزایی در بین بسیجیان جوان، مهمترین هدف برگزاری این رزمایش است امیدواریم با حمایت مسئولان و ارتقا مکان های ورزشی مناسب این ویژگی را حفظ کنیم.
وی ادامه داد: امروز اگر غرب ترس از حمله به این مرز و بوم را در گفته هایش نمایان می کند دلیل اصلی آن حضور این نیروهای انقلابی در جمهوری اسلامی است و باید بداند تا این بسیجیان جان برکف هستند و فرهنگ شهادت را سرلوحه کار خویش قرار داده اند، ادعای ساقط کردن این نظام مقدس را باید به گور ببرند.
به گفته وی این جوانان همواره جلوی ظلم و زور و تزویر خواهند ایستاد و این جوانمردی ها را هم به همراه انقلاب مقدسی که پدرانشان بنا نهادند به تمامی کشورهای مظلوم جهان صادر خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، دهقانی اظهار کرد: با توکل به خدا باید با اراده ای جمعی قدم های محکمی برای حفظ نظام برداریم و به پیشکسوتان نظام و انقلاب ثابت کنیم، اگر شما روزی با انقلاب روشنتان روزنه امید در دل مظلومان عالم روشن کردید امروز ما از آن آرمان ها پاسداری خواهیم کرد و از این آرمان ها دست بر نخواهیم داشت.
وی تصریح کرد: شعار اصلی بسیجیان حاضر در این رزمایش، ولایتمداری است و ثابت کردن این سخن اگر کسی قصد تجاوز به این نظام و مملکت را داشته باشد با مشت های گره کرده ای روبه رو خواهند شد که با فریاد لبیک یا خامنه ای مشت محکمی بر دهان بدخواهان این نظام خواهند زد.
وی در ادامه عنوان کرد: اگر امروز در منطقه و به تبع آن دنیا حرفی برای گفتن داریم به برکت خون شهدا و ولایتمداری همین مردم بوده و کشورهای غربی باید بدانند که باید با ادبیاتی دیگر با این مردم سخن گفت نه با ظلم و زور و تزویر.
رزمایش الی بیت المقدس خراسان جنوبی به مدت 2 روز از امروز پنجشنبه آغاز شد و تا فردا جمعه ادامه خواهد داشت.
نمایش اقتدار بسیجیان گردان های 312 و 314 بسیج با اجرای حرکت های رزمی، سخنرانی، حرکت و ستون کشی و راهپیمایی شبانه به همراه انفجار از مهمترین برنامه های این رزمایش 2روزه است.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*3215*2047*خبرنگار- محمد رسول ابراهیمی اسفدن*انتشاردهنده-عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.