به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمد حسینی در همایش شوراهای اسلامی، شهرداران و دهیاران شهرستان سربیشه، افزود: نباید عده ای با جو سازی مدعی شوند، استاندار گفت، یادواره شهدا نباید برگزار شود؛ فضا را برای مدتی ملتهب کنند، این اخلاقی نیست ؛ فضای کار، فضای آرامش و ثبات است.
وی گفت : برخی ها با اهدافی خاص اعلام می کنند، استاندار در فلان حضور خواهد یافت، اگر مردم مشکلی دارند مراجعه کنند در صورتی که آن جلسه در برنامه روزانه استاندار نیست، چرا باید با مردم اینگونه رفتار کنیم ؟
وی ادامه داد: بعد تریبون را در اختیار بگیریم، ناسزا بگوییم به کجا می رویم، اینها از معیارهای جامعه اسلامی به دور است.
وی همچنین افزود : اختلاف سلیقه در چارچوب نظام ایرادی ندارد، باید هم باشد ، اگر نباشد جامعه متحول نمی شود ؛ در جامعه کارهای اجرایی زیادی شد، احتمال اینکه نقصی در کار باشد وجود دارد ولی هیچگاه نباید این نقایص را طوری طرح کنیم لطمعه به اصل خدمات بزند و باعث گسست جامعه شود صد تا کار می کنیم.
معاون استانداری خراسان جنوبی با اشاره به آثار 17سال خشکسالی در استان و کاهش برداشت آب از چاه های کشاورزی گفت : با وجود خشکسالی میزان خرید گندم 15 تا 17 درصد افزایش یافت، 835 کیلومتر انتقال آب با لوله که از مصوبه های سفر ریس جمهوری بود محقق شد، می تواند در کاهش اثر خشکسالی تاثیر زیادی داشته باشد.
حسینی در ادامه به کم لطفی های صورت گرفته در بحث برجام اشاره کرد و گفت: وقتی پرونده، کشوری بر اساس فصل هفتم به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارجاع شود، قطعنامه ظالمانه صادر می شود،در بیشتر موارد قطعنامه منجر به جنگ می شود ، اگر دقت نمی کردیم به سرنوشت آنها دچار می شدیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه گاهی به بیانات مقام معظم رهبری استناد و با اهداف خام بهره برداری می کنند، گفت: مقام معظم رهبری پدر معنوی نظام هستند، تمام تذکر معظم له برای همه لازم الاجراست، باید به عنوان نقشه راه برای تمام مسئولان باشد، اگر در حین اجرا اشتباهی رخ دهد، ادعایی نداریم، تذکر داده شود تا مسئولان اجرایی اصلاح کنند.
سربیشه در 65کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
2047* خبرنگار و انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.