مدیر جهاد کشاورزی بشرویه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه یادشده با تلاش نمایندگی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان ، شرکت تعاونی تولید بهدشت و شرکت افق فردا بشرویه برپا شده است.
حسین سرچاهی، افزود: در این نمایشگاه شرکت هایی از استان های خراسان رضوی، کرمان و خراسان جنوبی حضور دارند.
وی ادامه داد: این نمایشگاه در قالب 25 غرفه برپا شده و انواع ماشین آلات و ادوات کشاورزی به ویژه در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی و همچنین نهاده های کشاورزی به معرض نمایش درآمده است.
سرچاهی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه ادوات کشاورزی موجب آشنایی کشاورزان با ماشین های کشاورزی جدید و در نتیجه تغییر الگوها و روش های کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی از سنتی به صنعتی و مکانیزه می شود.
به گزارش ایرنا، وی بشرویه را دارای ظرفیت های بالایی در زمینه کشاورزی دانست و تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه موجب شناساندن بیشتر استعدادهای این منطقه در زمینه کشاورزی و دامپروری می شود.
سرچاهی اضافه کرد: برپایی این قبیل نمایشگاه ها می تواند کمک درخور توجهی به جذب سرمایه گذاران در بخش کشاورزی داشته باشد زیرا نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی در حوزه کشاورزی و دامپروری یکی کمبودهای مهم این حوزه در بشرویه است.
وی گفت: در حاشیه برپایی این نمایشگاه برای ارتقای آگاهی و اطلاعات افراد، کارگاه های آموزشی کشاورزی، دام و طیور نیز برای علاقه مندان برگزار می شود.
این نمایشگاه که در محل شرکت تعاونی بهدشت برپا شده است تا چهارشنبه این هفته دایر است و علاقه مندان به حوزه کشاورزی و دامپروری می توانند از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 20 از این نمایشگاه بازدید کنند.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7550*2047* خبرنگار- نرگس سینایی- انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.