به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در دیدار با رئیس سازمان بسیج صدا و سیمای کشور، اظهار کرد: کسانی که با چشم و گوش مردم سرو کار دارند همچون صدا و سیما وظیفه بسیار خطیری بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه وقتی گوش و چشم مخاطب را تصرف می‌کنیم در واقع موضوعات را به او القا کرده ایم، افزود: انسان با نیروی اراده می‌تواند از همه چیز عبور کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه صدا و سیما با نقطه مرکزی انسان ارتباط مستقیم دارد، گفت: پخش یک جمله از صدا و سیما می‌تواند انسان را به گمراهی بکشاند لذا باید پاسخگو نیز باشیم.

وی عنوان کرد: گاهی نه تنها یک فیلم و یک سخنرانی، بلکه یک جمله ممکن است یک فردی را به راه مستقیم و یا او را برای همیشه گمراه کند لذا باید به تولیدات خود توجه کافی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر بسیجی هر کجا که باشد خیر نیز وجود دارد، عنوان کرد: محصول کار بسیار مهم است لذا باید به گونه‌ای کار کنیم که بتوانیم پاسخگو باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هدایت و گمراهی نسل آینده تحت الشعاع محصولات صدا و سیما است، گفت: باید به تولیدات و خوراک فکری که برای جامعه آماده می‌کنیم توجه شود.

وی ادامه داد: در طول ۱۴۰۰ سال نسل به نسل گمراهی به وجود آمده لذا باید در انجام امور بسیار اندیشید تا مردم را بیش از پیش گمراه نکنیم.

رحمتی، رئیس سازمان بسیج صدا و سیما کشور نیز در این جلسه اظهار کرد: مأموریت اصلی ما نسل جوان انقلابی و مذهبی فرصت کار رسانه‌ای را پیدا کنند، پوشش رزمایش کمک مومنانه بر عهده بسیج صدا و سیما است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.