به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم تقی‌زاده بعداز ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در سال ۹۶ بودجه شهرداری بیرجند حدود ۷۰ میلیارد تومان بود که حدود ۵۰ میلیارد تومان آن تحقق یافت.

رئیس شورای شهر بیرجند بیان‌کرد: در همان سال سهم بودجه عمرانی حدود ۱۵ درصد و سهم بودجه جاری نیز ۸۵ درصد بود.

تقی‌زاده با بیان اینکه رسیدن به نسبت متعارف و استاندارد بین بودجه عمرانی و بودجه جاری همواره یک دغدغه بوده است، افزود: هر چقدر سهم بودجه عمرانی افزایش یابد بی شک شهرداری پویا و فعال‌تری خواهیم داشت.

سهم بودجه عمرانی از کل بودجه شهرداری بیرجند به بالای ۶۰ درصد رسیده است

وی گفت: برای اولین بار در دوران فعالیت شهرداری بیرجند از سال گذشته بودجه عمرانی شهرداری به بالای ۶۰ درصد و بودجه جاری به حدود ۴۰ درصد رسیده که بسیار ارزشمند است.

رئیس شورای شهر بیرجند با بیان اینکه از دیگر دغدغه‌ها از بین بردن فاصله برخورداری از امکانات بین مناطق مختلف شهر است، اظهار کرد: در سال گذشته در شمال شهر بیرجند آسفالت مناطق مختلف، میدان‌سازی، احداث برخی از پارک‌ها در راستای رسیدن به همین هدف صورت گرفت.

تقی‌زاده با تأکید بر اینکه در سال جاری اولویت ما اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهر بیرجند است، بیان‌کرد: در نیمه نخست سال جاری فرهنگ‌سرا و سالن همایش شهر افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه پارک جنگلی و پروژه منطقه تفریحی بند دره نیز در سال جاری پیگیری می‌شود، ادامه‌داد: عملیات اجرایی پروژه میدان اجتماعات نیز با وسعت ۱۱ هکتار نیز در سال ۹۹ ادامه می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: همچنین مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر را در سال جاری راه‌اندازی می‌کنیم تا با دعوت از نخبگان در حوزه‌های مختلف یاری‌گر کمیسیون‌های مختلف شهر باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.