سید احمد للهی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و شرایط کنونی که محدودیت‌هایی درخصوص آموزش و تربیت دانش آموزان به وجود آمده است، اولین مدرسه مجازی قرآن و عترت در شهرستان قاینات راه اندازی شد.

وی افزود: هدف از راه اندازی این مدرسه مجازی که ویژه ماه مبارک رمضان است، توجه دانش آموزان به مباحث قرآنی به شیوه طراحی مسابقات و تولید محتواهای مفید و آموزنده است.

وی اظهار داشت: مدرسه مجازی قرآن و عترت تصمیم به بسترسازی و فراهم کردن زمینه تلاوت و انس دانش آموزان با آموزه‌های قرآن کریم در این ماه مبارک با رویکرد برنامه‌های شاد و جذاب کرده است.

مدیر آموزش و پرورش قاینات گفت: این مدرسه مجازی از دو بخش قرآن و عترت و قرآن و هنر تشکیل شده است که در کانال قرآن و عترت موضوعات تلاوت ترتیل، تلاوت تقلیدی، قرآن و زندگی و امام شناسی بارگذاری شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در کانال قرآن و هنر موضوعات خوشنویسی، نقاشی و قصه‌های قرآنی، شعر، روزه اولی‌ها و عکاسی از سفره‌های ساده افطاری بارگذاری شده است.

للهی گفت: همچنین بخش ویژه این مدرسه مجازی با عنوان مسابقه بزرگ همخوانی و تلاوت خانوادگی در بخش استانی و کشوری همراه با جوایز نفیس سوغات ویژه قاینات خواهد بود.

این مدرسه مجازی آموزش بیش از هزار نفر از دانش آموزان در رده‌های ابتدایی، متوسطه اول و دوم را در بستر پیام رسان سروش انجام می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.