مدیر آموزش و پرورش آستارا روز یکشنبه در آئین تجلیل از برترین های رقابت های قرآنی در اداره یاد شده گفت: پاسخنامه‌هایی از ۱۸ برنامه تلویزیونی درس‌هایی از قرآن تهیه و با همکاری مسئولان مدارس، برای شرکت دانش آموزان در این مسابقه، در بین آنها توزیع شده بود.

سجاد موسوی افزود: در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دو هزار دانش آموز آستارایی در مسابقات درس هایی از قرآن شرکت کردند و آرین سیف اللهی، راضیه عزیزی، ستایش دنیایی و فاطمه ابراهیم زاده از دبیرستان های این شهرستان، برگزیده بخش کشوری این مسابقات شدند.

وی اظهار کرد: سعادت دنیوی و اخروی انسان ها در گرو خواندن و عمل به قرآن است و کلام قرآن، مبتنی بر شک و گمان نیست و هر کس به اندازه درجه فهم خود از برکات این کتاب الهی بهره مند می شود.

مدیر آموزش و پرورش آستارا ادامه داد: نوآوری در برنامه ها در ترغیب دانش‌آموزان به امور تربیتی موثر است و معاونان پرورشی در امور دینی، معارف و انسان‌شناسی مطالعه داشته باشند.

موسوی گفت: هدف از تربیت در جامعه اسلامی پرورش استعدادها و تبیین آموزه‌های دینی است و تربیت صحیح، مهارت حرکت به کمال و ارزش‌های اسلامی و انسانی را به انسان می آموزد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و ۱۸ هزار دانش آموز در ۱۵۰ مدرسه آن به تحصیل علم مشغول هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.