به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر پنج شنبه در دیدار اعضای جامعه روحانیت مبارز خراسان جنوبی اظهارکرد: موفقیت سپاه پاسداران در پرتاب ماهواره یک موفقیت عظیم و خار چشم دشمنان شده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به ماجرای شکست آمریکا در صحرای طبس در سال ۵۹ بیان‌کرد: مسئولان آمریکایی در همان زمان به ناتوانی خود در این ماجرا اقرار کردند که در بسیاری از روزنامه‌های آن زمان ثبت شده است.

عبادی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب بسیاری از خاطرات سال‌های ابتدایی انقلاب مرور می‌شود، ادامه‌داد: دشمن در سال گذشته با صراحت اقرار می‌کرد که ایران دیگر راهپیمایی ۱۳ آبان، حماسه نه دی، ۲۲ بهمن و در نهایت انتخابات را نخواهد دید.

وی گفت: یکی از اقدامات دشمن برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی ماجرای به شهادت رساندن شهید سردار قاسم سلیمانی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه برخی ویروس کرونا و برخی یک ویروس آزمایشگاهی می‌دانند، اظهار کرد: برخی از کارشناسان انگشت اتهام در این ماجرا را به سمت آمریکا گرفته‌اند که در این زمینه شواهدی نیز وجود دارد.

عبادی با تبیین بر اینکه همه برنامه‌ریزی‌های دشمن برای زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی است، بیان‌کرد: همه مسائل اخیر نشان دهنده چرایی تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به مؤلفه اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی به نفت است.

وی با تأکید بر اینکه افق‌های پیش روی انقلاب اسلامی روشن است، گفت: یکی از مصداق شکرگذاری عملی در برابر نعمت انقلاب بازسازی و احیا سیستم جامعه روحانیت مبارز به عنوان کارشناسان انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی نظر اعضای جامعتین برای مردم حجت بوده است ولی در ادامه مسیر برخی از اعضای این تشکیل به شهادت رسیده و برخی نیز دچار آسیب شدند.

عبادی با اشاره به اینکه جامعه روحانیت مبارز یک تشکل انقلابی و نه حزبی است، یادآور شد: در فعالیت‌ها باید اولویت‌های ما تبیین و بر اساس آن سیاست گذاری صورت گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.