به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی بعدازظهر سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان درمیان با بیان اینکه ویروس کرونا باعث شد امروز مردم حقیقت کشورهای غربی را ببیند، اظهار کرد: دنیا خداوند را فراموش کرده بود که با شرایط امروز قطعاً به سمت اسلام بر می‌گردد.

وی با بیان اینکه اعتقاد به حضرت مهدی (عج) اعتقاد به شیعه و سنی است، افزود: امروز جمهوری اسلامی را زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) می‌دانیم.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر مردم نباشند، سپاه وجود نخواهد داشت، گفت: تمام پشت گرمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مردم هستند.

وی با بیان اینکه اگر پشتوانه مردم وجود نداشته باشد به هیچ جایی نخواهیم رسید، عنوان کرد: امروز جذبه جمهوری اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست که این قدرت خداوند متعال است.

خسروی با اشاره به اینکه نماینده مجلس مسئول اجرایی نیست، بیان کرد: نماینده مردم می‌تواند مشکلات مردم و حوزه انتخابیه خود را در مرکز کشور با مسئولان مطرح و پیگیری کند.

وی با بیان اینکه در دیداری که با نمایندگان مردم استان در شهرستان‌های مختلف داشته‌ایم مقرر شد پیگیری مسائل مختلف در سطح استان بین نمایندگان تقسیم شود، اظهار داشت: در شرایط امروز باید از ابتکارات داخلی استفاده کنیم.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان باید وحدت عملی داشته باشند، افزود: مردم باید ببیند مسئول آنچه دستش بر می‌آید دریغ نمی‌کند و از جان و دل خدمت می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.