در بخشی از این بیانیه ها که روز پنجشنبه به ایرنا ارسال شده آمده است: هدف دشمن ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و نشانه گرفتن وحدت مردم است.
دشمنان بدانند با انجام چنین اقدامات ددمنشانه ای انسجام مردم بیش از پیش خواهد شد.
این اقدامات تروریستی خللی در اهداف نظام و انقلاب وارد نمی کند زیرا جمهوری اسلامی ثابت کرده مشکلات بزرگتر و حوادث بدتری را با موفقیت پشت سر گذاشته و هربار دشمنان را ناکام کرده است.
در بخشی از این بیانیه ها آمده است: حضور با شکوه و گسترده اهل سنت و شیعه در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان نظام را عصبانی کرده است.
تروریست ها عاملان دنیای استکبار و به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و تحمل شادی مردم ایران را ندارند به همین دلیل دست به این جنایت های وحشیانه می زنند.
این اقدام تروریستی که انتقام کور دنیای استکبار از ملت ایران بود از سوی عموم اهل سنت محکوم است. تروریست ها و اربابان آمریکایی و صهیونیستی آنان هیچ جایگاهی نزد مردم بلوچ نداشته و نخواهند داشت.
امینی فرد نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، علما، معتمدان، فرماندار، و جوانان ایرانشهر و مولوی محمد طیب امام جمعه مسجد جامع نور و مدیر مدرسه علوم دینی شمس العلوم ایرانشهر با صدور بیانیه های جداگانه این حادثه را محکوم کردند.
همچنین مولوی بدری مدرس حوزه علمیه دارالعلوم مسجد مکی زاهدان، مولوی مرادزهی مدرس دارالعلوم اهل سنت زاهدان، مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان و علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در بیانیه های جداگانه این حادثه تروریستی را محکوم کرده و برای شهدا علو درجات و مجروحان شفای عاجل درخواست کردند.
بزرگان و معتمدان طوایف شیعه و سنی از جمله طایفه های گرگیچ، براهویی، گمشادزهی، شهرکی، سراوانی، نارویی، ریگی، شاهوزهی، شهنوازی، مرادزهی، حسین بر، کرد، چاکرزهی و مرادقلی» با صدور بیانیه و تماس با ایرنا اقدام جنایتکارانه تروریستهای مزدور استکبار را محکوم کردند.
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی مدیر حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان و امام جمعه اهل سنت شب گذشته پس از وقوع این حادثه تروریستی با صدور بیانیه ای این جنابت ددمنشانه را محکوم کرد.
سیل بیانیه ها و اطلاعیه ها در محکوم کردن این جنایت تروریستها از سوی قشرهای مختلف مردم، علما و ریش سفیدان طوایف شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.